Лінія та силует у рисунку
Дата
Клас 5
Навчальна: актуалізувати знання учнів
про основні засоби рисунка — лінію та силует, види ліній, розкрити роль лінії
та силуету в графіці;
Розвивальна: розвивати вміння насолоджуватися
спогляданням творів образотворчого мистецтва, аналізувати їх; формувати естетичні
почуття, смак; активізувати творчу ініціативу учнів;
Виховна: виховувати зацікавленість творами
графічного мистецтва.
Обладнання
Матеріали та інструменти: будь які графічні матеріали (олівці, гелеві
(кулькові) ручки, фломастери та ін.), гумки, альбоми.
Зоровий ряд: репродукції творів графіки (Ральфа МакКуоррі іKhoaHo)
тип уроку: комбінований урок.
Хід уроку
І. Організацій момент
(1хв)
Привітання. Перевірка готовності учнів до уроку
ІІ. Актуалізація опорних
знань та вмінь учнів (3хв)
* Давайте пригадаємо тему
попереднього уроку.
* Які види графіки ви знаєте?
* З якими графічними техніками ви
вже знайомі?
* Які ви знаєте основні засоби графічного
мистецтва?
* Оголошення теми й мети уроку
ІІІ. Вивчення нового
матеріалу (10 хв)
У ч и т е л ь. Графіка особливий вид мистецтва який який пройшов крізь століття
і адаптувавався до сучасних умов чи не найкраще тому ми будемо звертатися до
графіки досить часто. Виражальними засобами графіки є: лінія, за допомогою якої
створюється малюнок, і пляма.
Художники оперуючи такими інструментами створили цілі світи.
У кожному його рисунку — любов до світу фантастики. Впізнали якій світ
створив художник (звучить музика із зоряних воєн).
Робота з підручником (С.М.Железняк О.В.Ламонова) читаємо визначення
розглядаємо ілюстрації.
(Наочність демонструється за допомогою проектору за наявністю останнього)
Дуже оригінальні роботи.
Опанувати мистецтво силуету зовсім не так легко, як здається.
Кожний елемент силуетного малюнка має викликати асоціації. Людина якала
створює силуетний малюнок має дослідити предмет досконально і вибрати найбільш
характерний образ.
Вчитель за допомогою графічного планшету малює в графічному
редаторі зображення а потім заливає чорним кольором частину зображення.
Учитель демонструє роботу на графічному планшеті.
Учитель демонструє роботу на графічному планшеті.
Фізкультхвилинка
Учні виконують рухи за текстом вірша. раз, два! Пострибали!
Три, чотири! Назад стали.
руки вліво, руки вправо. руки вгору підняли.
Всі тихесенько присіли. Потім знову підвелись. Покрутились, усміхнулись, За
науку знов взялись!
ІV. Практична робота (25 хв).
Створення лінійного та силуетного зображення моделі (грайливе кошеня,
качина родина та ін.)
Рефлексія
* Які графічні засоби ви
використовували сьогодні у своїх роботах?
* Чи цікаві для вас лінійні та
силуетні зображення?
* Чим вас приваблюють лінійні
та силуетні зображення?
VІ. Підведення підсумків уроку (1хв)
Загальна
оцінка роботи учнів під час уроку. Оцінювання досягнень учнів.
VІІ. Домашнє завдання:
Визначення завдання для підготовки до наступного уроку: принести олівці,
гумки, гелеві (кулькові) ручки, фломастери, аркушіпаперу, акварельні або гуашеві
фарби, пензлі.








Комментариев нет:
Отправить комментарий