Світлотінь

Урок. Світлотінь

Дата          
Клас   5      

Навчальна: надати учням відомості про передавання об’ємної форми предметів на площині засобами графіки; ознайомити з поняттям «світлотіньове моделювання форми», зі схемою розподілення світла на різноманітних геометричних формах;
Розвивальна: розвивати вміння учнів аналізувати форму предметів, навички роботи з графічними матеріалами; формувати естетичні почуття, смак;
Виховна: виховувати уважність, акуратність, точність під час виконання тонового малюнка.
Оснащення
Матеріали та інструменти: прості олівці, гумки, альбоми.
Зоровий ряд: куб, конус, циліндр та куля; рисунки геометричних предметів зі світлотіньовою градацією.

тип уроку: комбінований урок.
Хід уроку

І. Організацій момент (1хв)
привітання. перевірка готовності учнів до уроку
         Оголошення теми й мети уроку
ІІ. Актуалізація опорних знань та вмінь учнів (3хв)
Задаємо питання про минулий урок.
ІІІ. Вивчення нового матеріалу (10 хв)
У ч и т е л ь. Подивіться картинку, що знаходяться перед вами.
Вони вам дуже добре знайомі.Це герої мультиплікаційного фільму. Звати їх Валі і Єва. Уважно придивіться, як по-різному освітлена  Єва.  Освітлена і тіньова робота створюють основні градації світла та тіні створюють тонкий художній образ.
Як ви вже помітили, поверхню Єви освітлено неоднаково.

Освітлена частина має градації напівтонів. На одну його частину сонячне проміння падає перпендикулярно і створює най освітленіше  місце поверхні відблиск або блік. Найсвітліше місце (відблиск). На іншу джерело світла мені світла, що падає лінія тіні,падає          


ІV. Практична робота (25 хв).
Після демонстрації роботи вчителя з графічним планшетом.Діти малюють малюнок робота Єви.
V. Закріплення нових знань і вмінь учнів (8 хв)
*        Як можна зобразити об’єм предметів?
*        Що таке тінь? Якою вона є?
*        Що таке відблиск? а світло?
*        Що ми називаємо рефлексом?



 

VІ. Підведення підсумків уроку (1хв)


VІІ. Домашнє завдання:
         Визначення завдання для підготовки до наступного уроку: роздивитись удома предмети прямокутної форми; звернути увагу на те, як змінюється вигляд будинків залежно від їх розташування щодо глядача; принести про- сті олівці, аркуші паперу, гумки.

         Проголошення уроку завершеним.

Комментариев нет:

Отправить комментарий