Урок. Світлотінь
Дата
Клас 5
Навчальна: надати учням відомості про передавання об’ємної форми предметів
на площині засобами графіки; ознайомити з поняттям «світлотіньове моделювання
форми», зі схемою розподілення світла на різноманітних геометричних формах;
Розвивальна: розвивати вміння учнів аналізувати форму предметів, навички
роботи з графічними матеріалами; формувати естетичні почуття, смак;
Виховна: виховувати уважність, акуратність, точність під час виконання
тонового малюнка.
Оснащення
Матеріали та інструменти: прості олівці, гумки, альбоми.
Зоровий ряд: куб, конус, циліндр та куля; рисунки геометричних предметів зі
світлотіньовою градацією.
тип уроку: комбінований урок.
Хід уроку
І. Організацій момент
(1хв)
привітання. перевірка готовності учнів до уроку
Оголошення теми й мети уроку
ІІ. Актуалізація опорних
знань та вмінь учнів (3хв)
Задаємо питання про минулий урок.
ІІІ. Вивчення нового
матеріалу (10 хв)
У ч и т е л ь. Подивіться картинку, що знаходяться перед вами.
Вони вам дуже добре знайомі.Це герої мультиплікаційного фільму. Звати їх Валі і Єва. Уважно придивіться, як по-різному освітлена Єва. Освітлена і тіньова робота створюють основні градації світла та тіні створюють тонкий художній образ.
Вони вам дуже добре знайомі.Це герої мультиплікаційного фільму. Звати їх Валі і Єва. Уважно придивіться, як по-різному освітлена Єва. Освітлена і тіньова робота створюють основні градації світла та тіні створюють тонкий художній образ.
Освітлена частина має градації напівтонів. На одну його частину сонячне проміння
падає перпендикулярно і створює най освітленіше місце поверхні відблиск або блік. Найсвітліше
місце (відблиск). На іншу джерело світла мені світла, що падає лінія тіні,падає
ІV. Практична робота (25 хв).
Після демонстрації роботи вчителя з графічним планшетом.Діти малюють
малюнок робота Єви.
V. Закріплення нових
знань і вмінь учнів (8 хв)
* Як можна зобразити об’єм
предметів?
* Що таке тінь? Якою вона є?
* Що таке відблиск? а світло?
* Що ми називаємо рефлексом?
VІ. Підведення підсумків уроку (1хв)
VІ. Підведення підсумків уроку (1хв)
VІІ. Домашнє завдання:
Визначення завдання для
підготовки до наступного уроку: роздивитись удома предмети прямокутної форми;
звернути увагу на те, як змінюється вигляд будинків залежно від їх розташування
щодо глядача; принести про- сті олівці, аркуші паперу, гумки.
Проголошення уроку
завершеним.



Комментариев нет:
Отправить комментарий